لیست نام و email اساتید حسابداری

لیست نام و email اساتید حسابداری

سلام امروز در یکی از سایتهای حسابداری دانشگاهی( دانشگاه تبریز ) کار قشنگی رو مشاهده کردیم که به نظر ما میتونه خیلی مفید و کاربردی برای دانشجویان حسابداری باشه این سایت لیست نام و email اساتید رو برای مراجعه در سایت قرار داده . ما هم از این کار حمایت کرده و این لیست رو در وبلاگ قرار دادیم تا در صورت لزوم بتونید با این اساتید مشاوره کنید . در ضمن به نظر ما دانشگاه ایلام هم به راحتی میتونه با در اختیار قرار دادن لیست و email اساتید البته با موافقت اساتید در اختیار ما این امکان را فراهم کنه که دانشجویان به راحتی

بتونند با اساتید ارتباط برقرار کنند


ایلام حساب

وبلاگ تخصصی حسابداری

 

  email و وب سایت اساتید حسابداری

ردیف نام استاد وب سایت آدرس email
1 آقای دکتر رسول برادران حسن زاده   dr-r-baradaran@yahoo.com
2 آقای احمد محمدی   a_mohamadi@iaut.ac.ir
3 آقای علیرضا فضل زاده   fazlzade@iaut.ac.ir
4 آقای فرامرز میرزایی صلحی   f_mirzaei@iaut.ac.ir
5 آقای غلامحسین قهرمانی اقدم   ghahramani@iaut.ac.ir
6 آقای علی اصغر متقی   mottaghi@iaut.ac.ir
7 آقای رضا نظری   nazari@iaut.ac.ir
8 آقای اسماعیل رزمی   razmi@iaut.ac.ir
9 خانم شعله شاهین   shahin@iaut.ac.ir
10 آقای قادر صادقیان   sadeghian@iaut.ac.ir
11 آقای علی اصغر زمانی   zamani@iaut.ac.ir
12 آقای یونس بادآور نهندی   yb_nahandi@yahoo.com

تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی طی سالیان اخیر با استقبال گسترده جوامع بشری روبرو شده است . امروزه کمتر شخصی را می توان یافت که واژه فوق برای او بیگانه باشد. نشریات ، رادیو و تلویزیون بصورت روزانه موضوعاتی در رابطه با تجارت الکترونیکی را منتشر و افراد و کارشناسان از زوایای متفاوت به بررسی مقوله فوق می پردازند.شرکت و موسسات ارائه دهنده کالا و یا خدمات همگام با سیر تحولات جهاتی در زمینه تجارت الکترونیکی در تلاش برای تغییر ساختار منطقی و فیزیکی سازمان خود در این زمینه می باشند.

● تجارت

قبل از بررسی " تجارت الکترونیکی "، لازم است در ابتدا یک تصویر ذهنی مناسب از تجارت سنتی را ارائه نمائیم . در صورت شناخت " تجارت " ، با " تجارت الکترونیکی " نیز آشنا خواهیم شد.

برای واژه "تجارت" در اکثر واژه نامه ها تعاریف زیر ارائه شده است :

▪ مبادلات اجتماعی : تبادل ایده ها ، عقاید و تمایلات ( خواسته ها )

مبادله یا خرید و فروش کالا در مقیاس بالا که شامل ترابری از نقطه به نقطه دیگر است.

در ادامه تعریف دوم ارائه شده برای "تجارت " را بعنوان محور بحث انتخاب و بر روی آن متمرکز خواهیم شد.

تجارت در ساده ترین نگاه ، مبادله کالا و خدمات بمنظور کسب درآمد ( پول ) است . زندگی انسان مملو از فرآیندهای تجاری بوده و تجارت با میلیونها شکل متفاوت در زندگی بشریت نمود پیدا کرده است . زمانیکه کالای مورد نظر خود را از یک فروشگاه تامین و خریداری می نمائید ، در تجارت شریک و در فرآیندهای آن درگیر شده اید.در صورتیکه در شرکتی مشغول بکار هستید که کالائی را تولید می نماید ، درگیر یکی دیگر از زنجیره های تجارت شده اید.

تمام جلوه های تجارت با هر رویکرد و سیاستی دارای خصایص زیر می باشند :

1) خریداران . افرادیکه با استفاده از پول خود قصد خرید یک کالا و یا خدمات را دارند.

2) فروشندگان . افرادیکه کالا و خدمات مورد نیاز خریداران را ارائه می دهند.

فروشندگان به دو گروع عمده تقسیم می گردند :

1) خرده فروشان ، که کالا و یا خدماتی را مستقیما" در اختیار متقاضیان قرار داده و عمده فروشان و عوامل فروش ، که کالا و خدمات خود را در اختیار خرده فروشان و سایر موسسات تجاری می نمایند.

2) تولیدکنندگان . افرادیکه کالا و یا خدماتی را ایجاد تا فروشندگان آنها را در اختیار خریداران قرار دهند. یک تولید کننده با توجه به ماهیت کار خود همواره یک فروشنده نیز خواهد بود. تولیدکنندگان کالای تولیدی خود را به عمده فروشان ، خرده فروشان و یا مستقیما" به مصرف کننده گان می فروشند.

همانگونه که مشاهده می گردد ، "تجارت " از زاویه فوق دارای مفاهیم ساده ای است . تجارت از خرید یک محصول ساده نظیر " بستنی " تا موارد پیچیده ای نظیر اجاره ماهواره را شامل می گردد. تمام جلوه های تجارت از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین حالت آن ، بر مقولاتی همچون : خریداران ، فروشندگان و تولیدکنندگان متمرکز خواهد بود.

ادامه این مقاله را در قسمت ( ادامه مطلب ) مشاهده کنید


ایلام حساب

وبلاگ تخصصی حسابداری

ادامه نوشته